Hogyan dolgozunk?
Folyamatosan fejlődünk, követjük a piacot és partnereink üzleti igényeit
Partnerek vagyunk az üzleti és technológiai innovációban
Folyamatosan fejlődünk, követjük a piacot és partnereink üzleti igényeit
Munkamódszerünk
A megvalósítás folyamata
Online vagy személyes igényfelmérő találkozó keretében megismerjük a megoldandó feladat részleteit, tájékozódunk az ügyfél üzleti elvárásait illetően. Saját tapasztalatainkra építve, ill. a problémáknak utánanézve törekszünk a teljes körű megértésre.
A megrendeléstől számított 4 héten belül megkezdjük és lehetőség szerint befejezzük a megrendelt megoldás kiépítését és beüzemelését.
Az átadást követően garanciát vállalunk a működésre. Folyamatos rendelkezésre állást biztosítunk az erre a célra létrehozott online ügyintéző- és hibabejelentő felületünkön keresztül, ill. szükség esetén személyes kapcsolattartással. Mi ott leszünk üzembe helyezés után is, és szükség esetén finomhangoljuk a megoldást az ügyfél igényei szerint.
Az online vagy személyes igényfelmérő találkozó után vállaljuk, hogy 1 hét alatt elkészítjük a felmérés áttekintő dokumentálását és javaslatot teszünk az adott feladat megoldására, vagy a lehetséges fejlesztési pontokra. A javaslatot, felvetéseket egyeztetjük ügyfelünkkel és az igények, elképzelések pontosítása után kötelező érvényű ajánlatot teszünk.
A rugalmas, egyedi ügyféligényekre szabott rendszer átadása a kiépítést és az online felület beállítását követően, oktatással zárul.
Kiszámítható, partneri együttműködésben hiszünk. Az együttműködés részeként folyamatosan követjük a felmerülő új igényeket, és rugalmasan fejlesztjük, kiegészítjük a már bevezetett megoldást.